Avatar billede Jesper Frehr Novice
30. december 2021 - 17:30 Der er 1 kommentar

Downgrade Google drive fra 2 TB

Jeg købte livslang 2 TB cloudløsning fra p-cloud.
Jeg er nu ikke længere interesseret i Googles 2 TB løsning. Bruger lige nu kun 200 GB.
Jeg har søgt højt og lavt om en downgrade, men kan ikke komme under 2TB. Ved i om det er muligt?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
30. december 2021 - 19:29 #1
Ved ikke om det virker:

Downgrade your plan

    Go to www.google.com/settings/storage.
    Click the rate on the plan you want.
    Click Subscribe.
    You'll get a confirmation email. On the start of the next month of your plan, your plan will be canceled or downgraded.