Avatar billede per2edb Guru
30. december 2021 - 21:16 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Installation af Microsoft 365

Jeg har måtte slette den gamle office pakke Microsoft 365

Nu kan jeg ikke finde en link til nyinstallation
Jeg har et abbonement

Hvordan finder jeg et link
Avatar billede per2edb Guru
30. december 2021 - 22:42 #2
Linket fører til en installationsmulighed der kræver betaling
Men...
Jeg har betalt og har et abonement

Skal jeg virkelig betale 800 kr igen eller er der andre muligheder
Avatar billede INK Ekspert
30. december 2021 - 22:55 #3
Får du ikke muligheden når du logger ind på din Microsoftkonto?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
01. januar 2022 - 23:28 #4
log på https://portal.office.com med din O365 bruger og password. Når du er logget på, har du i portalen mulighed for at hente installationen til din PC.