Avatar billede puren Ekspert
13. januar 2022 - 11:53 Der er 3 kommentarer

flette word mod excel, 2 breve på en side

hey E

har sådan ok styr på at flette et brev mod en list med modtager fra et excel ark

men hvad når jeg har 2 breve på samme side hvordan gør man så??
Avatar billede claes57 Ekspert
13. januar 2022 - 14:16 #1
Ikke testet, men word vil sandsynligvis skrive samme modtager i begge breve. Typisk hentes ét sæt data, og det placeres i dokumentet, og der hentes nye data når der startes forfra på siden.
Avatar billede puren Ekspert
13. januar 2022 - 14:29 #2
har set at word forstår at lavet labels hvor man kan skyde et ark af med sådan 30 labels på en side alle med forskellige navne på fra et excel ark så muligheden findes
Avatar billede kulawig Professor
13. januar 2022 - 15:23 #3
hvis det er fordi du vil skive 2 a5 breve ud på et a4

så er det nemmeste at oprette brevet i A5 og så når du skriver ud på A4 skal du vælge at skrive 2 sider ud på et stykke papir