Avatar billede Btimmer Seniormester
27. januar 2022 - 11:52 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Skærmbilleder forsvandt

Samsung Galaxy A6.
Appen "Galleri". Her er mine albummer: Kamera, Downloads, Instagram, Messenger og Skærmbilleder.
Pludselig er alle skærmbilleder væk ......
Kan det skyldes jeg under appen "Fotos" gik ind på kontoen og trykkede på:
Frigør plads?
Avatar billede puren Ekspert
27. januar 2022 - 14:37 #1
Jeps og gad du bruge bare 10 sek mere på at læse hvad der står i de pop-ups så havde du læst at appen fotos sletter alle billeder der er uploadet op i skyen
Avatar billede Btimmer Seniormester
27. januar 2022 - 14:54 #2
Tak for svaret, men ærgerligt jeg ikke gad læse ...
Avatar billede Btimmer Seniormester
27. januar 2022 - 14:56 #3
Har lige opdaget at skærmbillederne er under Google Fotos 😊
Avatar billede Btimmer Seniormester
13. april 2022 - 15:48 #4
På min nye Samsung S20 FE forsvinder nogle skærmbilleder også under galleri, men de findes på Google Fotos ???