Avatar billede Jolle Novice
27. januar 2022 - 22:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ingen lyd på dvd

Hej
Har forsøgt at brænde en dvd fra en mp4. Efter brænding er der fantastisk billede på disken, men ingen lyd. Har prøvet diverse brændeprogrammer, Windows DVD-maker, Windows movie maker, Nero Video. Jeg hr filen liggende på skrivebordet, og ved afspilning i medieplayer er der lyd og billede, men ikke efter brænding. Hvad kan være galt??????
Avatar billede puren Ekspert
27. januar 2022 - 22:35 #1
har du lyd på købe dvder??

har du lyd på andre dvd du selv brænder??

har du prøvet dvd i en anden afspiller???
Avatar billede eurositi Ekspert
27. januar 2022 - 22:57 #2
Prøv at afspille DVD'en (ikke MP4-filen) i VLC medieafspilleren.
Vælg: Media > Open disc > DVD > Vælg DVD-drevet og VIDEO_TS-mappen.
Avatar billede Jolle Novice
28. januar 2022 - 09:53 #3
Hej - og tak for svarene. Problemet var (måske/sandsynligvis) brænderen. Tilsluttede en ekstern brænder og startede brænding inden jeg gik til køjs. Har lige tjekket resultatet - der er billede OG lyd.