Avatar billede Lassen94 Praktikant
28. januar 2022 - 11:09 Der er 3 kommentarer

Udskiftning af processor i Bærbar.

Hejsa jeg har denne processor AMD Ryzen™ 5 4600H Processor i min computer lige nu, vil man kunne sætte AMD Ryzen™ 7 4800H i istedet for? det er på en Bærbar?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
28. januar 2022 - 12:04 #1
Jeg kender ikke nogen bærbare, hvor CPU´en ikke er loddet direkte på bundkortet - så selv om man logisk kan skifte CPU´en, er det praktisk noget nær umuligt.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. januar 2022 - 13:19 #3
En bærbar er typisk " plug and play" og bruge den som den er. Det er kun på ram og harddisk man de fleste tilfælde kan opgradere på. På nogle bærbare er ram også loddet på, og i visse tilfælde også på billigen bærbare computere.