Avatar billede garlic4 Mester
10. februar 2022 - 16:54 Der er 6 løsninger

Forbindelse til cromecast

Jeg har problem med at få forbindelse TV via Crometast fra telefon og min tablet. Begge er Samsung med Android. Jeg har oprettet forbindelse samme netværk for alle enheder.

Min kone sidder ved siden af mig i sofaen og kan godt få forbindelse via hendes Ipad.

Hvad skal jeg gøre ved mit Samsung/android udstyr?
Avatar billede claes57 Ekspert
10. februar 2022 - 19:51 #1
du kunne være på 5GHz, og iPad og chromecast på 2,4GHz
Avatar billede f-arn Guru
11. februar 2022 - 05:13 #2
Prøv at genstarte dem, for min telefon kører på 5 GHz og kan sagtens se min Chromecast, så det tror jeg ikke er problemet 😀
Avatar billede f-arn Guru
11. februar 2022 - 05:30 #3
Hvis det ikke hjælper, så prøv at genstarte routeren og Chromecasteren (hiv stikket ud) også 😃
Avatar billede thov Forsker
11. februar 2022 - 11:07 #4
Chromecast nulstilles med reset knap.
Husk at den skal have power imens.
Avatar billede garlic4 Mester
14. februar 2022 - 11:06 #5
Tak for de mange forslag. Jeg har prøvet dem alle uden at det har hjulpet.
Avatar billede claes57 Ekspert
14. februar 2022 - 12:28 #6
Er google home app sat op på android-enhederne?