Avatar billede Valde Praktikant
12. februar 2022 - 16:21 Der er 7 kommentarer

Problem med Facebook

Min kæreste oplever, at han er helt usynlig på Facebook for alle andre end hans egne venner. Opslag fra ham på min væg kan for eksempel også kun ses af vores fælles venner. Han er usynlig i en grad, så han ikke engang kan søges frem af andre end hans egne venner. Alle gængse indstillinger er sat til Venner eller Offentligt. Det skal siges, at der har været to uautoriserede logins på hans profil, det ene for nogen tid siden og det andet for nylig. Jeg har en vis formodning om, at mindst en del af problemet er opstået efter disse logins.

Hvad tænker I?
Avatar billede claes57 Ekspert
12. februar 2022 - 17:06 #1
skift adgangskode som det første.
Avatar billede Valde Praktikant
12. februar 2022 - 18:42 #2
Kode er naturligvis skiftet. Men jeg har vist udtrykt mig utydeligt, så måske skal jeg præcisere, at det vi gerne vil have hjælp til et at finde ud af, hvad det er for en indstilling "nogen" har pillet ved, som har gjort profilen usynlig for alle andre end hans venner.
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
13. februar 2022 - 07:08 #3
Det kan have noget med målgruppen for hans opslag, at gøre.
I øverste højre hjørne på opslaget, vælg de tre prikker og derefter "Rediger målgruppe".

Lavede selv fejlen og kunne ikke forstå der ingen reaktion kom, men det var kun delt med mig selv ;-D
Avatar billede Valde Praktikant
13. februar 2022 - 09:29 #4
Det er ikke kun hans opslag. Det er helt hans profil. For eksempel er der kun hans venner, der kan se at han er i forhold med mig - også på min profil. Selvom det er sat til offentligt. For alle andre end hans venner står der på min profil bare "i et forhold".
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
13. februar 2022 - 14:04 #5
Så må du have fat i nakken af ham! Han skal selv sætte navnet  ved at vælge "Rediger biografi", derefter "Rediger detaljer", scrolle ned til forhold og pege på din profil.
Se eks. https://www.facebook.com/michael.jensen.14855
Avatar billede Valde Praktikant
13. februar 2022 - 14:25 #6
Den står som den skal. Jeg har set det med mine egne øjne. Problemet som jeg ser det er, at hans profil et eller andet sted er sat til overordnet kun at være synlig for hans venner. Og muligvis nogle af hans grupper, ser det ud til. Og vi kan ikke finde ud af, hvor den indstilling er henne.
Avatar billede Valde Praktikant
13. februar 2022 - 14:26 #7
Som sagt kan hans profil tilsyneladende også kun søges frem af folk, der er venner med ham i forvejen.