Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2022 - 17:44 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Samsung Smart Monitor Net kode

Jeg har købt en Samsung Smart Monitor. Den kan selv gå på nettet.
Problemet er, at den ikke vil godkende mit password til yousee.
Jeg har fået det bekræftet hos yousee i dag.
Spørgsmålet er så, er det slet ikke det password jeg skal bruge? er det noget, som står på routeren? Men der står så meget pn og sn mm. er det noget af det  der skal bruges? Der følger en fjernbetjening til indstillingerne.
Avatar billede ErikHg Ekspert
26. februar 2022 - 18:12 #1
Jeg har fundet noget der måske kan løse dit problem:

https://www.youtube.com/watch?v=-tCknrVO2tY
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2022 - 18:47 #2
Tak for dit link. Det var godt nok en anden fjernbetjening han havde, men da han kom til samme sted, indtastning af password, så kendte han det, og viste ikke hvor han havde det fra, og det er jo netop mit problem.
Avatar billede klaudi Ekspert
26. februar 2022 - 19:23 #3
Det plejer at stå på router, både netværks navn og kode
Et eksempel
https://help.motorolanetwork.com/hc/en-us/article_attachments/209465468/MG7550_Label_SSID_Sec_Key.jpg
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2022 - 21:40 #4
#3
Tak for dit link. Desværre ser det anderledes ud på min yousse router.
Der er godt nok et Admin psssword, men det virker ikke.
Avatar billede klaudi Ekspert
26. februar 2022 - 22:12 #5
Det er Netværksnavn (SSID) og Netværksnøgle du skal bruge, står de ikke på router?
https://kundeservice.yousee.dk/-/media/tdcdk/hjaelp/privat/images/bredbaand/klistermaerke_416.ashx
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2022 - 23:30 #6
Der bliver ikke bedt om SSID og IP adressen er automatisk.
Der er kun brug for et password. Jeg har prøvet med netværksnøglen uden held.
Avatar billede 220661 Ekspert
06. marts 2022 - 09:14 #7
Hvis monitor kan gå på nettet har du oprettet dit wifi korrekt.
Er du helt sikker på at den kode du har skrevet ind er korrekt? Kan du vælge at se koden inden du trykker enter, for at verificere den?
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2022 - 11:24 #8
Undskyld! Noget er gået galt, ser først de sidste indlæg nu.😪
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2022 - 11:29 #9
#7
Nej koden må være forkert, men yousee kan ikke oplyse mig om den rigtige.
De siger, at jeg kan se koden på "Mityousee" men koden der er ikke den samme.
Avatar billede ErikHg Ekspert
02. april 2022 - 13:34 #10
#9 - Du skal ikke forvente hjælp fra YouSee. De aner ikke hvad de snakker om - det er min bitre erfaring.
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2022 - 20:38 #11
Jeg prøvede yousee igen. Og denne gang var jeg mere heldig, og fik fat på en medarbejder, som, kunne give mig et nyt password, til routeren.
Så nu er min Samsung Smart monitot på nettet.
Det var det ikke værd. Jeg kan bare komme direkte på Netfix og se film, eller på Amazom og leje videoer. Altså noget, jeg skal betale for.

Tak for alle indlæg. 😊
Avatar billede ErikHg Ekspert
08. april 2022 - 21:21 #12
Valby du er en heldig mand, sådan at få fat i en medarbejder hos YouSee, der kunne hjælpe dig.

Du skulle måske også prøve at spille på Lotto, med det held😁
Det fremgår tydeligt af Trustpilot, at det ikke ligefrem er kundetilfredsheden der dominerende, for at sige det mildt.
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2022 - 10:41 #13
#12
Ja det har du vist ret i, jeg talte med en derinde, som var forbløffet over, at man kunne komme på nettet via et USB netkort.
Og både fredag og lørdag nat Kl. 00:30 er jeg blevet vækket af SMS fra yousee.
Jeg forsøgte at ringe i dag kl. 10 for at klage, men det er uden for åbningstid. 🙁
Avatar billede ErikHg Ekspert
09. april 2022 - 12:00 #14
Det undrer mig, for efter hvad jeg kan se, så skulle der være åbent i dag lørdag for YouSee´s (såkaldte) kundeservice.

Eller kan du skrive til "klagerprivate@yousee.dk", men det har sgu nok travlt, set i lyset af deres kedelige indstilling til hvordan man behandler kunderne.

Jeg har selv haft meget bøvl med dem, og tro det eller ej, i mandags ringede telefonen, og det var en af YouSee´s såkaldte "kundeambassadører". Det var på grund at flere forskellige kedelige hændelser, hvor jeg har kontaktet dem adskillige gange, og tydeligt har udtrykt min uforbeholdne mening.
Avatar billede ErikHg Ekspert
09. april 2022 - 22:57 #15
Rettelse: emailadressen er "klagerprivat@yousee.dk" og IKKE "klagerprivat@ypusee.dk. Der var et "e" i overskud ;-)