Avatar billede knuldefar1942 Forsker
02. marts 2022 - 06:23 Der er 7 kommentarer

mobil hawaii p30 life

hvodan finder jeg appen bedskleder jeg kan se noget i instilinger jeg skule gerne ha den ud på skrive boret
Avatar billede claes57 Ekspert
02. marts 2022 - 12:13 #1
det skal være blå med en taleboble i - som på https://ibb.co/MkhyLxV
og det er så på android-enheder.
I indstillinger er der kun lidt med opsætning af den (om den fx må sende notits når der kommer en ny besked) - men det er ikonen på billedet, der er selve appen.
Avatar billede kurtba Ekspert
02. marts 2022 - 21:28 #2
Med mindre du har ændret noget på den, så ligger den allerede på startskærmen.
Nederste række, 2. ikon fra venstre. Det er standardplacering på Huawei.
Avatar billede knuldefar1942 Forsker
04. marts 2022 - 09:34 #3
den er i  indstilinge  men det vikke ikke den er nøk slået fra jeg vil gerne ha du ud på glaspladen
Avatar billede claes57 Ekspert
04. marts 2022 - 14:05 #4
Åbn Google Play og hent appen Beskeder - hvis den er blevet fjernet, så får du den igen.
Den er ikke i indstillinger (der er kun data vedrørende app, ikke appen selv)
Avatar billede selena rau Praktikant
03. juni 2022 - 04:43 #5
Medmindre du har foretaget nogen ændringer i den, er den allerede på din startskærm.
Det andet ikon fra venstre i nederste række. På Huawei er dette standardplaceringen.

cookie clicker
Avatar billede claes57 Ekspert
16. juni 2023 - 10:36 #6
der er næppe andre, der klikker på det link - tråden er et år gammel.
Avatar billede knuldefar1942 Forsker
16. juni 2023 - 14:07 #7
det er muligt mern jeg lender after efter en løsning