Avatar billede Temco Professor
05. marts 2022 - 18:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Call state

Hvad betyder det hvis man bruger en opkalds app der når man vil ringe op kommer med en besked om at den vil være nødt til at "read the phones call state".

Er det noget der kan identificere en?
Har hemmeligt nummer.
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2022 - 19:58 #1
Lyder nærmere som en javascript. Applikationen kræver at give status tilbage for en opkald.

Jeg vil nok skille af med app'en.

-Kender det ikke omstændigheden, og hopper af efter dette.
Avatar billede Temco Professor
05. marts 2022 - 21:00 #2
[I] Applikationen kræver at give status tilbage for en opkald. [/i]

Hvilket betyder?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
08. marts 2022 - 12:59 #3
Hvad er det helt præcist for en opkalds-app?

Det kan måske findes ud af, men de prøver i hvert fald at få det til at lyde som om det kun er "state", altså om opkaldet er under opbygning, i gang eller under afslutning.
Med det sagt, så er der intet til hindring for at der også logges information om både opkalds- og modtagernumre, opkaldslængde o.s.v.