Avatar billede TageArent Novice
14. marts 2022 - 20:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke opdatere mobilepay

Mobilepay fungerede udmærket, indtil for nogle dage siden, hvor man forlangte opdatering. Telefonen; SONY Experia med Android 8.
Men opdateringen fra Google Play kan ikke gennemføres. Viser blot "Afventer".
Har uden virkning prøvet: Genstart - Deaktivering af sikkerhedsprogram - Tjekket lagerplads (15 GB) - Anden WIFI.
Andre gode råd???
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
14. marts 2022 - 23:03 #1
Har du prøvet af afinstallere MobilePay og installere det igen?
Avatar billede poko1 Ekspert
15. marts 2022 - 06:53 #2
Får du denne meddelelse når du åbner den???
https://ibb.co/B3GfVW0
Selv om jeg får det virker MobilePay når jeg handler på nettet!
Avatar billede xou1963 Juniormester
15. marts 2022 - 09:22 #3
åbn google play
søg
opdateringer
tryk på
se opdateringer
se om der er nogle igang her som gør du ikke kan opdater din mobilpay
Avatar billede TageArent Novice
15. marts 2022 - 11:38 #4
Tak til jer, der gav gode råd, især xou1963, som satte mig på sporet med at gå til Google Play og stoppe alle opdateringer. Derefter installerede Mobilpay fint.
Avatar billede xou1963 Juniormester
08. september 2023 - 12:47 #5
fint det lykkes