Avatar billede bpnorskov Juniormester
25. marts 2022 - 12:30 Der er 8 kommentarer

Mitid og e-boks

Hej
Jeg kan ikke åbne ovennævnte to apps på min iPad. Jeg har iOS 15.4.
Vi har prøvet at slette apps'ene, genstartet iPad'en og reinstallet apps'ene uden succes.
På forhånd tak!
Avatar billede claes57 Ekspert
25. marts 2022 - 12:41 #1
sker der intet? eller er der et billede, hvor det stopper før login?
virker e-boks via pc?
Avatar billede bpnorskov Juniormester
25. marts 2022 - 13:06 #2
Nej, der sker ingenting. Og ja, e_boks virker på PC'en.
Avatar billede claes57 Ekspert
25. marts 2022 - 13:22 #3
prøv at kontakte e-boks support, om de evt kan fjerne gamle data fra ipad på din konto, så du kan komme på som 'ny' ipad.
Hvis det lykkes, så samme øvelse med mitid.
Avatar billede fase Professor
26. marts 2022 - 13:57 #4
Kan du bruge MitId på andre steder som f.eks. din bank eller borger.dk. Er din Mitid app aktiveret? Din e-boks kan du tilgå via borger.dk, hvis din MitId app er aktiveret.
Avatar billede Jan Praktikant
15. april 2022 - 14:25 #5
Kan heller ikke komme ind på hverken e boks eller digitalpost via borger.dk (IPad Air)
Har en anden I Pad og med den kan jeg godt logge på. Så er der nogen der har en ide om hvad det er der blokerer for adgangen på den ene IPad men ikke på den anden.
Kører godt nok 2 forskellige versioner af IOS, den der virker kører 15 men den der ikke kan kører 12, men under alle omstændigheder skulle det virke med 10 og opefter
Avatar billede claes57 Ekspert
15. april 2022 - 15:22 #6
opdater ios - at 10 og opefter er 64bit er ikke nok - kendte sikkerhedshuller i systemet gør, at nogle firmaer vælger at blokere. Specielt er dem, der arbejder med sikkerhed og penge meget obs på sikkerheden fra borgernes systemer.
Avatar billede Jan Praktikant
15. april 2022 - 20:02 #7
Kan ikke opdatere højere end til 12.5.5, og det er kun på en bestemt IPad at jeg hverken kan logge på Eboks eller digital post via Borger.dk. Har en nyere IPad hvor jeg sagtens kan komme ind, det samme gælder via PC. Har prøvet både via app men også via web, og jeg kan ikke komme igennem
Avatar billede claes57 Ekspert
16. april 2022 - 08:13 #8
Du må betragte den ipad som 'udgået' - den kan/må ikke bruges til vigtige data.
Så e-bøger, lydbøger og musik er dens fremtidige funktioner.