Hej Jeg kan ikke åbne ovennævnte to apps på min iPad. Jeg har iOS 15.4. Vi har prøvet at slette apps'ene, genstartet iPad'en og reinstallet apps'ene uden succes. På forhånd tak!
prøv at kontakte e-boks support, om de evt kan fjerne gamle data fra ipad på din konto, så du kan komme på som 'ny' ipad. Hvis det lykkes, så samme øvelse med mitid.
Kan du bruge MitId på andre steder som f.eks. din bank eller borger.dk. Er din Mitid app aktiveret? Din e-boks kan du tilgå via borger.dk, hvis din MitId app er aktiveret.
Kan heller ikke komme ind på hverken e boks eller digitalpost via borger.dk (IPad Air) Har en anden I Pad og med den kan jeg godt logge på. Så er der nogen der har en ide om hvad det er der blokerer for adgangen på den ene IPad men ikke på den anden. Kører godt nok 2 forskellige versioner af IOS, den der virker kører 15 men den der ikke kan kører 12, men under alle omstændigheder skulle det virke med 10 og opefter
opdater ios - at 10 og opefter er 64bit er ikke nok - kendte sikkerhedshuller i systemet gør, at nogle firmaer vælger at blokere. Specielt er dem, der arbejder med sikkerhed og penge meget obs på sikkerheden fra borgernes systemer.
Kan ikke opdatere højere end til 12.5.5, og det er kun på en bestemt IPad at jeg hverken kan logge på Eboks eller digital post via Borger.dk. Har en nyere IPad hvor jeg sagtens kan komme ind, det samme gælder via PC. Har prøvet både via app men også via web, og jeg kan ikke komme igennem
Du må betragte den ipad som 'udgået' - den kan/må ikke bruges til vigtige data. Så e-bøger, lydbøger og musik er dens fremtidige funktioner.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.