Avatar billede Mai Miho Praktikant
29. marts 2022 - 14:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Blålig skærm

Jeg åbnede min computer i dag, hvor skærmen gik fra at være normal lys, til at være blålig. Ikke den helt blå skærm som om der er en fejl, jeg kan stadig gøre alt det jeg plejer på den. Jeg ved ikke så meget om computere, men har tjekket at det ikke er fordi den er gået it strømsparetilstand, for den sidder i stik og har gjort det siden i går.
Ved ikke om det har nogen betydning, men jeg har en ASUS vivobook og Windows 11. Den er ca. 2 år gammel
Avatar billede 220661 Ekspert
29. marts 2022 - 16:04 #1
Prøv at tjekke linket her, og det kan hjælpe dig.
https://pureinfotech.com/fix-warm-display-colors-windows-11/
Prøv at tjekke for nattelys om det er aktivt
Ellers forsøg at kalibrere som der også beskrives.
Avatar billede 220661 Ekspert
29. marts 2022 - 16:14 #2
Måske du også har en genvejs kombi til det?
Typisk med Fn og et par andre taster.
Se på tastaturet på de sekundere funktioner under fn (blå symboler)