Avatar billede Steen Novice
07. april 2022 - 14:06 Der er 4 kommentarer

Har udskiftet 2 patroner som anvist, men kan stadig ikke få kontakt til printer

info@mermaidmaritime.com
Avatar billede ErikHg Ekspert
07. april 2022 - 15:27 #1
Jeg kan ikke umiddelbart hjælpe, men skriver mere fordi, du lægger din mail ud, så alle kan se den. Det er ikke så smart, da ikke alle har lige gode hensigter.
Er der nogle der kan svare på dit spørgsmål, så svarer de her og ikke direkte via mail.

Hvad angår dit spørgsmål så vil det være en god ide og hjælp at oplyse om printermærket og modellen, samt hvilket styresystem der er installeret på computeren f.eks. Windows 10.
Avatar billede Steen Novice
07. april 2022 - 15:56 #2
Hej Erik, ved ikke lige hvad der menes med at jeg lægger mailen ud så alle kan se den, troede det var det der var meningen!! Nå, men min printer hedder Epson XP-2150 og min styresytem er windows 10. Min laptop hedder Lenovo Thinkpad x200.

Jag har prøvet alt, afinstalleret og geninstalleret driver etc. kørt test, men kan stadig ikke printe eller scanne. Den er tilsuttet med usb kabel.
Avatar billede ErikHg Ekspert
07. april 2022 - 17:07 #3
Forklaringen vedr mailen er: Når du som bruger på eksperten, skriver et spørgsmål, som klikker du på "Opret". Derved kommer spørgmålet op, så andre brugere kan se det, og svare på det. Disse brugere klikker også på "Opret", når de har skrevet et svar og derved kan alle se det og følge med i tråden. Du kan også skrive privat til en anden bruger ved at klikke på denne bugers navn der står med blå skrift øverst til venstre. Men alle spørgsmål og svar går gennem eksperten, og derved kommer mailadressen ikke frem. Skriver du til en anden bruger så kan du godt oplyse din mailadresse, hvis du altså har tillid til den bruger.

Prøv med Revo Uninstaller. Dette program fjerner så at sige alle rester der måtte ligge på computeren.

https://www.epson.dk/da_DK/produkter/printere/inkjet/consumer/expression-home-xp-2150/p/32186

Linket herover er til Epsons hjemmeside, hvor fra det er muligt for at downloade de seneste drivere.
Avatar billede claes57 Ekspert
08. april 2022 - 13:03 #4
Har du et program på pc til at styre printeren - se, at det er sat til usb, og ikke wifi.
Når du skal printe, så igen - ud fra listen af mulige printere (bla microsoft print til pdf), så vælg den Epson, hvor der ikke står wifi.