Avatar billede claus hermann Praktikant
18. april 2022 - 19:11 Der er 2 kommentarer

Mislykket forsøg på at sende (mp3)musikfiler til android smartphone vers. 9

Jeg har købt og downloadet en melodi fra festklaveret.dk. Den ligger i dag på min computer i form af 10 filer. Jeg har også haft dem på telefonen, men der er de ikke mere, enten som følge af oprydning eller fordi vi har haft en strømafbrydelse i distriktet for nylig.
Når jeg vil sende til telefonen vha. Bluetooth, får jeg enten en fejlmelding med ref. til kode 10, eller denne: "Bluetooth radio ikkke tilgængelig. Slå bluetooth -radio til og prøv igen."
Computeren figurerer på telefonen som tidligere tilsluttet , men i modsætning til de øvrige tidligere tilsluttede, bliver det ved forsøget, når jeg forsøger at  oprette forbindelse.
Jeg håber meget, at I kan hjælpe.
Mh claus hermann
Avatar billede madklub Guru
18. april 2022 - 19:34 #1
Du kan gå ind og fjerne telefonen på computeren, og tilføje den igen.
Avatar billede nopsen Ekspert
18. april 2022 - 20:34 #2
du gider ikke reagere på hverken løsningsforslag eller opfølgende spørgsmål, og heller ikke på opfordring om at gøre det.. ikke værd at spilde kræfter på.

https://www.computerworld.dk/eksperten/profil/238159