Avatar billede Comcool123 Novice
18. april 2022 - 20:54 Der er 4 kommentarer

gmail problem

jeg har oprettet en masse ettiketter i min gmail

men nu har jeg ikke brug for dem på den måde de er i dag, så jeg vil gerne have dem samlet i en mappe, men hvordan gør jeg det

Lars
Avatar billede INK Ekspert
18. april 2022 - 21:30 #1
Kan du ikke blot ændre etiketten til en ny fælles?
Dine e-mails findes vel alle i den der hedder "Alle emails", eller har jeg misforstået dit spørgsmål?
Avatar billede Comcool123 Novice
19. april 2022 - 05:49 #2
det er jo fordi jeg vil samle en masse i en ny, men det kan jeg ikke få lov til , jeg kan godt oprette den ny etikette, men jeg kan ikke flytte de gamle over i den , og gider bestemt ikke sidde og flytte måske 10000 mails enkeltvis, så ville jo gerne flytte hele mappen så den kommer til at ligge som undermappe i den nye jeg opretter
Avatar billede INK Ekspert
19. april 2022 - 06:48 #3
Hvis du går i Gmail i en browser, kan du markere en hel side ad gangen, og så ændre etiket fra gammel til ny.
Avatar billede Richard Thune Forsker
19. april 2022 - 09:10 #4
Du har misforstået hvordan gmail virker. Alle mails ligger i "Alle mails" og bliver aldrig flyttet (undtaget når de slettes). De kan så forsynes med etiketter så de vises under denne, indbakken er også en etiket.
Du kan sagtens have mere end en etiket på en mail, det er efter min mening det smarte ved etiketter istedet for mapper.
Det du spørger om kan gøres under "Administrer etiketter", du vælger "rediger" på etiket du vil lægge under en anden og så får du muligheden for at lægge den under en anden.
Du kan også vælge alle mails under en etiket og tildele dem en anden etiket, så de har to, du kan så slette den første.