Avatar billede hagbartm Seniormester
21. april 2022 - 08:47 Der er 2 kommentarer

cookie+webdata

Jeg har et lille problem der irretere mig i div browsere når man sætter flueben i
slet cookie og webdata når browser lukkes går det fint man skulle så kunne beholde nogen cookies og data ved at i en box ved siden af skrive web adr. på dem man vil beholde men problemmet er at selv om man skrive tillad og gem ændringer så bliver de alligevel slettet er der nogen med en løsning i panelet
Avatar billede Rune1983 Ekspert
21. april 2022 - 13:44 #1
Nogle programmer indlæser indstillinger ved program opstart. Måske din browser har behov for en restart for at få indstillinger. Blot et bud.
Avatar billede hagbartm Seniormester
21. april 2022 - 16:03 #2
Rune min pc opstarter faktisk hver gang jeg tænder den