Avatar billede fjorbak Seniormester
27. april 2022 - 21:07 Der er 1 kommentar

slette i et domæne

Hej gutter
Jeg skrev et stykke men det forsvandt derfor prøver jeg igen,

Jeg vil tømme mit domæne da jeg er blevet infiltreret dertil vil jeg anvende mit fileziller men jeg syntes ikke domænet tømmes, jeg har også prøvet at slette filerne men syntes de ligger der stadig, det er hos gigahorst.dk som jeg har haft i en del år og ikke haft problemer, jeg skal have lagt WP op igen nogen med en god fidus ;-)

med venlig hilsen
Jan Fjorbak
Avatar billede jakobdo Ekspert
28. april 2022 - 09:33 #1
Altså hvis du vil slette hele din gamle hjemmeside, så vil det nemmeste være at logge ind via FTP og slette alle filer ja.
Du skal nok også huske at tømme din database.

Så burde du efterfølgende kunne starte på en frisk, hvis du vil have wordpress installeret.