Avatar billede birdbrain Seniormester
28. april 2022 - 08:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

vopslag med userform

jeg har en userform med et vopslag på cpr nummer, men hvis første ciffer i cpr nummer  er 0, virker den ikke, men hvis første tal er 1 eller højere kører det

Private Sub txt_CPR_AfterUpdate()
Set Tabel1 = Sheets("Journalarkiv").Range("Tabel1")
txt_placering.Value = Application.WorksheetFunction.VLookup(txt_CPR.Value, Tabel1, 2, 0)

End Sub

nogen der har et bud på hvordan man kan formatere teksboksen til at tage nullet med
Avatar billede bjarnehansen Seniormester
02. maj 2022 - 16:44 #1
kan du ikke formatere cpr som tekst, bare en tanke
Avatar billede birdbrain Seniormester
05. maj 2022 - 14:16 #2
desværre ikke, så tager den ikke foranstående nul med
Avatar billede bak Seniormester
05. maj 2022 - 21:13 #3
txt_placering.Value = Application.WorksheetFunction.VLookup(CStr(txt_CPR.Value), Tabel1, 2, 0)