Avatar billede Muprhy Mester
08. maj 2022 - 10:09 Der er 2 kommentarer

Forbinde Google Colab til Visual Studio

Hej!

Jeg er lidt fortabt i mine google søgninger og kan ikke finde en løsning til mit problem.

Jeg er i gang med at lave en Heart Failure Prediction program.
Jeg har mit datasæt i google colab, hvor jeg også har min pre-data, model, train-test, accuracy osv...
Jeg vil gerne lave mit program som en hjemmeside, hvor det vil være muligt for en læge at indtaste patientens tal og forudsige om patienten har hjertesygdom eller ej.
I den forbindelse har jeg forsøgt at google mig frem til, om det er muligt at forbinde Google Colab til Visual Studio, så jeg kan lave en MVC frontend, ved at bruge mine data fra Google Colab.
Google viser mig kun løsninger til VS Code, men jeg er mest glad for at bruge VS 2019, men jeg kan ikke finde noget brugbart.
Så er det muligt at forbinde min google colab til VS 2019, eller har i nogen andre ideer til hvordan jeg ellers kan lave en MVC frontend til min program.

Mvh
Muphry
Avatar billede arne_v Ekspert
08. maj 2022 - 15:50 #1
Jeg kender intet til Google CoLab  men har det ikke et RESTful API som du kan kalde?

Hvis ja så såp kan du jo lave den web løsning i hvad som helst inklusive ASP.NET via VS.
Avatar billede Muprhy Mester
08. maj 2022 - 17:56 #2
Det har jeg prøvet, og det virker nu, mange tak for hjælpen :)