Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2022 - 19:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Brother HL-L2375DW mangler forbindelse.

Windows 10 opdateret.
Min Brother HL-L2375DW printer har hidtil kørt upåklagelig, på kabel.
Men efter jeg har haft problemer med nyt password til min Wi-Fi PC, har den tabt forbindelsen til windows. Spooler kører og lan forbindelsen skulle være i orden. Jeg har prøvet at slettet den, og windows fandt den igen.
Men Brother opsætnings program kan ikke se printeren.
Jeg har genstarter både router og PC og indtastet IP-adressen, intet hjælper.
Jeg har brugt mange timer nu, men kommer ikke videre. Hvor svært kan det dog være?
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2022 - 20:40 #1
Jeg fik printeren til at køre på kablet, så jeg stopper her, så må Wi-Fi vente. 😁
Avatar billede ErikHg Ekspert
22. maj 2022 - 21:18 #2
Jeg printere kan godt ind i mellem leve deres eget liv..... jeg kender udemærket fænomenet.