Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
27. maj 2022 - 17:44 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

"HP - Deskjet 2632" Printer 1. bogstav "grumset" (Ikke pænt)

Ja, som overskriften lyder :
*
"HP - Deskjet 2632" - Printer 1. bogstav "grumset" (Ikke pænt), sløret.
*
Kun i 1. linie - 1. bogstav
*
Resten af teksten står pænt nok ....
*
Mærkeligt, ikke ?
*
Jeg har prøver (et par gange) at køre en rensning af blækpatronerne -
Med Deskjets program på Computeren.
*
Men det hjælper ikke.
*
Gode råd modtages, gerne ...
*
God Fredag fra * Jørn *
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
27. maj 2022 - 23:04 #1
Nåh. Det kan man måske ikke gøre noget ved ?
Avatar billede 220661 Ekspert
28. maj 2022 - 09:30 #2
Hvis printeren her har individuelle printerhoveder for sort og farver tænker jeg den eneste løsning er at skifte patronerne. Sort er så en smule udtørret så rens ikke kan rette op på det.
Er det en printer med et print hoved og løse farver er problemet værre. Det er svært at få renset sådan et hoved så det virker rigtigt igen. En blækprinter skal bruges jævnligt for at skrive perfekt ud. Man bliver måske nødt til at skrive "vedligeholds print" ud for at holde den godt printende.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. maj 2022 - 09:33 #3
En anden ting. Har du forsøgt at kalibrere hovederne på printeren?
Det burde du også kunne prøve og se om det retter op på det.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. maj 2022 - 09:35 #4
De to ting her er mit bud på en løsning på dit problem. Løser det ikke problemet har jeg ikke flere bud.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
28. maj 2022 - 13:07 #5
Tak, 220661

Det er to løse printerpatroner -

304 XL (Sort)
&
304 XL (Farve)
*
Jeg bruger XL, så får man lidt mere blæk for pengene.
*
Det er ikke så længe siden, at jeg satte nye patroner i printeren.
*
"Kalibrere hovederne på printeren?" .....
Åh ... Jeg ved ikke lige hvad det betyder, og hvordan man gør der ....
Avatar billede 220661 Ekspert
28. maj 2022 - 13:49 #6
Det må stå i vedligeholdelse program tænker jeg. Ved skift  af patroner plejer man også at kalibrere
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
28. maj 2022 - 15:51 #7
T@K
Avatar billede milter Ekspert
28. maj 2022 - 17:50 #8
Hvilket program printer du fra? Hvis du kan åbne din tekstfil i et andet program og printe det derfra, så prøv det.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
28. maj 2022 - 19:06 #9
Tak, milter
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
28. maj 2022 - 20:02 #10
* Tak *