Avatar billede johnbr Seniormester
27. maj 2022 - 21:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Streaming fra Chromecast Google TV

Jeg har ovennævnte device, som jeg bruger på mit Samsung smart tv.

Når jeg streamer fra apps som DR1, Tv2 Play, Youtube osv. kører det fint udens lacks, men når jeg streamer tv fra f.eks Tivimate, Ottplayer osv, så kommer der jævnligt lacks, hvor billedet fryser eller går helt i stå.

Hvordan kan jeg undgå det?

Google TV kører med Android 10.
Avatar billede claes57 Ekspert
28. maj 2022 - 18:17 #1
ofte er det signalet fra Tivimate, Ottplayer osv der er noget skrammel - om muligt, så sæt kvaliteten ned til hd (ikke full-hd) eller sd - dit tv vil selv opskalere til det, det kan - omend det så ikke er 'rigtigt full-hd' eller hvad det nu kan.
Avatar billede johnbr Seniormester
28. maj 2022 - 20:03 #2
Det var desværre nok noget i den retning jeg frygtede.
Avatar billede Lille Hjælper Seniormester
13. august 2022 - 08:48 #3
Jeg har også Chromecast med Google TV. Jeg har endnu ikke oplevet lag på Netflix, mens fx TV2 Play af og til hænger lidt i bremsen.
Avatar billede johnbr Seniormester
13. august 2022 - 09:30 #4
Jeg har ikke problemer etablerede streamingtjenester som Netflix, tv2 Play og Dr1. Det er kun når jeg bruger nogle som Ott Player og Tivimate