Avatar billede aquadude Juniormester
01. juni 2022 - 12:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Formater link

Hej eksperter
Har en liste med mailadresser som der skal redigeres i/ tilføjes nye adresser.

Jeg har formateret cellerne med mailadresserne til skrifts størrelse 9, hvis jeg rediger/ tilføjer en mailadresse, ændre skrifts størrelsen sig arkets standard skrifts størrelse 11, hvorfor kan cellerne ikke holde den skrifts størrelse/ farve jeg har formateret den til?
Avatar billede ebea Ekspert
01. juni 2022 - 12:50 #1
Du kan ændre dette, oppe i menulinjen. Når du har markeret et link i en celle, så højreklik på "Link" under "Typografier" ( det er de felter som er forud defineret med formatering). Og der kan du ændre din standard formatering af Links.
Avatar billede aquadude Juniormester
01. juni 2022 - 13:35 #2
Så lykkedes det, mange tak for hjælpen.
Lige et tillægsspørgsmål, følger formateringen med i filen hvis den sendes/ åbnes af en anden?
Avatar billede ebea Ekspert
01. juni 2022 - 14:14 #3
#2 - Du er velkommen ;-)
Omkring formateringen! Nej, det tror jeg ikke (har ikke afprøvet det). Men da  det er en formatering som sker på standard opsætning af Links, så vil det ikke følge med i filen, men være defineret af den enkelte brugers opsætning.