Avatar billede jajoh Seniormester
11. juni 2022 - 12:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til billeder i excel

Hejsa.
Jeg har virkelig brug for hjælp med nogle billeder der skal indsættes i et ark. Men billedet afhænger af hvad der står i en celle. Det vil sige billet er forskellig alt efter hvad der står i den omtalte celle.
Kan evt. sende filen, hvis der skulle være en der gider hjælpe :-)

MVH
Jan
Avatar billede jens48 Ekspert
12. juni 2022 - 01:59 #1
Måske kan du bruge lidt inspiration fra denne ti år gamle sag
https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/968103?k=8384865
Avatar billede jajoh Seniormester
12. juni 2022 - 10:44 #2
Hej Jens.
Ikke helt men jeg kan sende min fil til dig, så kan du måske se hvad jeg mener.
Min mail er johnsen28@gamil.com
Hvis du er interesseret i at hjælpe :-)
Avatar billede jajoh Seniormester
12. juni 2022 - 18:55 #3
Opgaven løst :-)
Avatar billede prinsib Seniormester
12. juni 2022 - 20:54 #4
Må vi se løsningen?