Avatar billede huddie Professor
16. juni 2022 - 21:45 Der er 3 løsninger

Fil sletning/rens med CCleaner Free

Hej Eksperter,

Når jeg vil rense min PC kan/skal man markere de områder eller elementer man vil fjerne, men én af dem dækker over de adgangskoder man laver her og der, men jeg kan ikke p.t. huske hvilken, da jeg lige vil deaktivere den.

Bare det ikke er den der også hører ind under cookies, da dem plejer der at have hobet sig mange op af og dem vil jeg nemlig gerne rydde op i.

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh.
Huddie
Avatar billede chrisscan Juniormester
17. juni 2022 - 00:49 #1
Hvis du bruger Chrome browseren ligger de i browseren og du kan til hver en tid checke det.
Klik de tre lodrette prikker øverst i højre hjørne / vælg indstillinger / Autoudfyld / Adgangskoder.
Avatar billede chrisscan Juniormester
17. juni 2022 - 00:50 #2
Du skal selvfølgelig være logget ind på Google.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. juni 2022 - 08:02 #3
I standard indstillingerne for brugerdefineret rens bør sletning af adgangskoder være fra tjekket. når du starter brugerdefineret rens op kan du se hvad der fjernes når du kører programmet.
Er problemet at du evt skal bruge en mobil til at verificere at det er dig dig har logget på (Google konto) kan problemet ligge i at du har slettet historik og cookies, som er tjekket af i CCleaner programmet.
Hvis cookies og historik er problemet kan du i din browser formodentligt vælge at slette alt når browser lukkes på nær dem med adgangskoder du vil gemme. Det har de fleste indstillinger for. Jeg bruger ikke Chrome her (kun Firefox og Edge Chromium)