Avatar billede valsbol Seniormester
20. juni 2022 - 16:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

exel 2003 nummerering

Jeg har en medlemsliste og jeg vil nummerere i den første kolonne, men kan ikke huske hvordan man gør det 12345 og så videre elle jan feb mar Jeg har kun office 2003
Avatar billede visto Professor
20. juni 2022 - 17:10 #1
To måder med nummerering:
a)
- Skriv 1 i den øverste celle
- hold Ctrl nede og "kopier" ved at trække den første celle ned til cellerne nedenunder
b)
- Skriv 1 i den øverste celle
- Skriv 2 i den næstøverste celle
- Marker de to celler
- "Kopier" ved at trække nedad

Mht. månederne
- Skriv jan i den øverste celle
- "Kopier" ved at trække nedad
Avatar billede valsbol Seniormester
20. juni 2022 - 17:23 #2
Øv jeg kunne simpelthen ikke huske det med ctrl. Tak for svaret.
Avatar billede michaelrar Seniormester
20. juni 2022 - 21:29 #3
Nu nemmere at markere de to celler med 1 og 2 og så dobbeltklikke på den lille firkant i hjørnet nederst til højre ;-)
Avatar billede visto Professor
20. juni 2022 - 21:40 #4
Spændende. Den kendte jeg ikke.
Der sker dog intet, når jeg prøver metoden. Og hvordan skulle man kunne styre, hvor mange rækker nedenfor, der udfyldes med tal?
Avatar billede store-morten Ekspert
20. juni 2022 - 21:53 #5
Der skal være indhold i kolonnen ved siden af
Avatar billede visto Professor
20. juni 2022 - 22:04 #6
Aha. Smart.