Avatar billede - Mester
05. juli 2022 - 17:53 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

mailen forsvandt midt under pakkeekspedition

jeg var ude for noget meget mærkeligt i eftermiddag da jeg var i Silvan for at hente en pakke sendt med Dao Midt under ekspeditionen, da jeg havde givet hentekoden på 4 sifre forsvandt mailen  fra min iphone. Pakken blev hentet på lageret, men da jeg ikke havde hele pakkekoden på et utal af cifre  længere, nægtede de at udlevere pakken. jeg brokkede mig men der var ikke noget at gøre. Hjemme har jeg søgt på samtlige af mine enheder IOS eller windows, men har ikke kunne genkalde mailen.  hverken i slettet mail, papirkurv eller almindelig mailsøgning. Jeg synes det er mærkeligt at en mail kan forsvinde sådan helt og aldeles. jeg kn genkalde alle mulige mails r flere år tilbage. M
nen min Dao mail er væk. Hvad gør jeg, og er mailen helt væk så jeg må fremskaffe en ny eller er der en teknik som altid kan genkalde mails?
Mvh NikolajS
Avatar billede ErikHg Ekspert
05. juli 2022 - 18:10 #1
Prøv at kontakte DAO. Nedenstående er taget fra nettet:

Du kan kontakte daos kundeservice på telefonnummer 72 33 08 00 og Postnords kundeservice på telefonnummer 70 70 70 30. Hvis dao eller Postnord ikke har sendt dit pakkenummer og ikke kan finde din pakke, kan du kontakte os på vores telefon mandag til fredag mellem kl. 10 og 15.

Måske kan du ad den vej fået løst dit problem.🤞
Avatar billede claes57 Ekspert
05. juli 2022 - 21:06 #2
Lige i dag har jeg oplevet, at yousee var nede flere gange - wifi slukkede og kom tilbage efter et par minutter. Hvis du er på tdc/yousee/telmore osv fra koncernen og i nordsjælland, så har de klokke i det. Jeg tror, det var 4-5 gange forbindelsen døde indenfor 1-2 timer.
Avatar billede ErikHg Ekspert
05. juli 2022 - 21:26 #3
Jeg har YouSee og har været på nettet i dag, i mange timer, men har ikke bemærket nogen afbrydelser. Jeg bor i Frederikssund.
Avatar billede claes57 Ekspert
06. juli 2022 - 08:50 #4
#3 det kan have været lokalt i området / boligforeningen hos mig. Jeg er helt ude på østkysten af Nordsjælland (dog uden udsigt til Øresund)..