Avatar billede Tinna Mester
09. juli 2022 - 10:46 Der er 1 løsning

Canon Pixma Ip7250 - Sort/Hvid bliver grønt?

Overskriften siger det hele.
- Hvis jeg prøver at udskrive et sort/hvid billede, bliver det gullig-grønt. Også selvom jeg har valgt gråtoner i printerindstillinger. Hvordan kan det være? :)
Mange tak for hjælpen. :)
Avatar billede Tinna Mester
09. juli 2022 - 15:33 #1
Nå, jeg fandt selv ud af det. Den vil åbenbart kun bruge den store separate sorte patron, hvis det er almindeligt papir man printer på... :/