Avatar billede nu_igen Professor
09. juli 2022 - 17:25 Der er 2 kommentarer

Icloud til Windows 7 funktioner?

Jeg har hidtil overført mine fotos fra min Ipad til min Mac/windows7 Pc ved at sende de ønskede billeder til min Pc med mail fra Ipad til Pc. Det er da for dumt, når jeg har billederne liggende på Icloud.
Nu har jeg downloadet appen til Icloud på Windows. Jeg er ikke interesseret i at downloade ALLE billeder og går ud fra at jeg, når jeg trykker på skyen NED kun får miniaturer at se, men downloader de ønskede billeder ved at trykke på dem.
Er det rigtigt forstået? Jeg har ikke mere end 72 GB tilbage på min PC og ikke plads til alle billeder fra min Ipad.
Er der nogen, der kan svare mig?
Kan man tilsvarende loade billeder fra PC´en op til Icloud?
mvh Ingeborg
Avatar billede INK Ekspert
09. juli 2022 - 17:51 #1
Det er meget enklere, at åbne en browser (Firefox, google Chrome eller) og logge på din iCloud konto. Under billeder vil du kunne markere de billeder du ønsker at downloade til din PC. Ligeledes kan du trykke på upload og vælge die billeder du fra stifinder vil uploade til din iCloud.

Hvis du bruger programmet iCloud for windows er det sværere at styre individuelt. Det bliver nemt til alt eller intet. Man kan selvfølgelig vælge særlige mapper, der skal oploades. Personligt synes jeg den styrede model er mere overskuelig.
Avatar billede nu_igen Professor
10. juli 2022 - 13:20 #2
Tusind tak for svaret. Det fungerer fint.betyder at jeg også skal være bedre til at sortere ipad billederne i mapper. God søndag