Avatar billede densortehingst Seniormester
15. juli 2022 - 12:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Outlook2010 og Gmail

Er der nogen som ved, om disse 2 arbejder sammen. jeg har haft det til at fungere på et tidspunkt, men det holdt om i maj 2022. Overvejer om de har lavet en ændring et eller andet sted :)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
15. juli 2022 - 12:53 #1
Google skærper hele tiden sikkerheden, og du kan ikke få de to til at snakke sammen uden problemer i dag.

Du kan dog slække på ret mange ting i din google konto, så du bevidst kører med meget lav sikkerhed - så er det teoretisk muligt at få dem til at snakke sammen.

Teoretisk: Jeg ville ikke selv blotte min google-konto for en gammel outlook, der kan erstattes med en nyere gratis mail-klient med fuld sikkerhed...
Avatar billede 220661 Ekspert
16. juli 2022 - 07:46 #2
Enig i #1.
Og derfor har jeg helt droppet at have et program til at hente mails fra de to konti jeg bruger.
Kører ren webmail med Yousee og Gmail.
Avatar billede densortehingst Seniormester
16. juli 2022 - 12:56 #3
Mange tak for jeres svar, så er jeg fri for at rode mere med den løsning :)