Avatar billede Carina Praktikant
12. august 2022 - 13:11 Der er 2 kommentarer

Valg af bærbar

Hejsa
Jeg er på udkig efter en lille bærbar. Jeg skal bruge den i forbindelse med mit arbejde. Jeg driver en webshop. Den skal have et godt kamera og mikrofon, så jeg kan lave videoer på den, og holde videomøder. Den må ikke være langsom. Og ikke løbe tør for plads. Jeg har ikke lige så meget forstand på det, så ved ikke lige hvad den skal kunne og have af udstyr. Men den må ikke være alt for stor, men større end fx en Ipad, og skal kunne holde strøm en hel dag.
Er der mon noget I kan anbefale mig at kigge efter?

Vh
Carina
Avatar billede Lille Hjælper Seniormester
12. august 2022 - 13:56 #1
Hej Carina

Jeg driver også en webshop. Hvis jeg skulle vælge en bærbar til mig selv, ville jeg nok starte med at se efter en brugt fra enten refurb.dk eller brugtecomputere.dk. Der har jeg tidligere købt computere, hvor jeg har fået meget for pengene, fordi de har været brugt, men alligevel er i god stand og med 2 års garanti,
Mvh. Henrik
Avatar billede claes57 Ekspert
12. august 2022 - 15:20 #2
Det kan så være en fordel (synes jeg) at have en stor skærm (20+) og en separat mus, når du sidder hjemme og finpudser webside og billeder.
Se også på bærbare uden kamera - der er mange rimelige usb-kameraer med mikrofon til at klipse på skærm-ramme (og så kan denne enhed skiftes/opgraderes)