Avatar billede tiffana Novice
13. august 2022 - 18:50 Der er 5 kommentarer

Fabriksny s10 enterprise edition - sikkerhedsindstillingerne er fucked

Ny phon.
Sikkerhedsopdateringer på plads inden overførsel fra s6er
Fejlfri overførsel med smart switch

INGEN apps med sikkerheds protokoller virker. Nemid, mitid, bank sundhedskort , kørekort ect.ect. Apps åbner slet ikke - får en fejl at min tlf sandsynligvis er rootet og at apps ikke understøttes af denne enhed.

Afinstallerer alt, genstarter, geninstallerer apps - samme fejl.

Installerer rootchecker - den er ikke rootet.

Hvad er der galt? Og hvordan fixer jeg det 😭😭😭
Avatar billede INK Ekspert
14. august 2022 - 12:48 #1
Det er helt normalt, at NemID, MitID osv. kræver ny aktivering (overføres ikke).
Det er selvfølgelig ikke normalt, at apps ikke virker.
Har du forsøgt en komplet nulstilling (fabriksindstilling) af telefonen inden du starter forfra?
Avatar billede f-arn Guru
14. august 2022 - 14:43 #2
Det lyder som om Knox er blevet Tripped ->
https://krispitech.com/galaxy-note-10-knox/
Avatar billede tiffana Novice
15. august 2022 - 20:13 #3
@f-arn

Skal lige have fat i min laptop for at bruge dl mode...

Hvad er løsningen hvis knox=1?
Avatar billede INK Ekspert
15. august 2022 - 20:44 #4
Da det er en ny telefon, ville jeg reklamere og få en ny. Så vidt jeg kan Google, så findes der ikke en løsning på problemet.
Avatar billede f-arn Guru
16. august 2022 - 12:23 #5
Jeg kender desværre heller ikke en løsning, så jeg er enig med ink. Lav en reklamation og kræv en ny telefon 😣