Avatar billede Btimmer Seniormester
01. september 2022 - 15:04 Der er 6 kommentarer

MitId

Jeg har en nyere Samsung. Jeg kan uden problem logge ind på min netbank i Danske Bank med appen MitId.
Men når jeg skal godkende en betaling skal det gøres med MitId, men der sker intet og jeg kan ikke få overført min betaling.
Avatar billede claes57 Ekspert
01. september 2022 - 15:11 #1
mitid kommer ikke op automatisk, så fra betalingsvindue skal du manuelt skifte til mitid (banken skal være kørende - luk ikke), swipe til godkend, og tilbage til bankens app.
Avatar billede Btimmer Seniormester
01. september 2022 - 15:45 #2
Tak, men det har jeg selvfølgelig prøvet - og det virker ikke.
Avatar billede 220661 Ekspert
01. september 2022 - 15:51 #3
Har ikke Danske Bank men Nordea.
Når jeg skal acceptere en betaling får jeg også fejl på min stationær.
Jeg gør det at jeg går tilbage til hoved vinduet, og her kan jeg se betalingen ligger klar til at sende men ikke godkendt. Når jeg så trykker på denne betaling og så vælger at godkende den har den gået igennem.
Prøv at se om du kan noget tilsvarende i din bank.
Det er en fejl som vi godt kan være enig om er irriterende.
Avatar billede thov Forsker
01. september 2022 - 17:57 #4
På min Huawei telefon opdaterer MitId app'en kun ved åbning.
Ved netkøb venter jeg derfor til betalingsvinduet tæller sekunder ned,
før jeg åbner MitId og swiper.
Avatar billede Btimmer Seniormester
01. september 2022 - 18:10 #5
Tak for jeres svar. Jeg har jo brugt Mitid for at komme ind på min netbank, men herefter kan jeg ikke komme ind en gang til for at godkende betaling mwd Mitid.
Andre mener problemet er opstået grundet en opdatering på Samsung.
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2022 - 19:01 #6
Det er allerede bevist og at konceptet som var dårlig til at begynde med, en erstatning før det blev til virkelig som var allerede dårligt. Og det blev bevist allerede før og under og stadigvæk, at de er ikke rigtige kloge udvikler, som bare står stille og uden at løse problemerne. Der er flere der ikke længere kan benytte smartphone app, kan ikke overføre, kan ikke skifte. Dette gælder både i det Danske rige og i det Grønlandske og udenlandske problemstillinger som de ikke har taget hånd om, og ofte bliver du bare fejet væk og bortforklaret hvis man opretter sag, skriver og de vil hellere have de ringer, men kan ikke få fat i.
Hvis der er nogen der stadigt ikke synes, om dette, burde starte signature indsamling og starte social media gruppe, som modsiger dette dårligt overgang og spild af offentlige penge!
-Jeg hader MitID.

Mit 5 øre er at bruge pc browser, og godkende det via smartphone.

Hopper af tråden.