Avatar billede lurup Ekspert
09. september 2022 - 21:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Cisco assice point, hvilke ben bliver brugt

Hej

Jeg har brug for at hvide hvilke ben der der brugt til en Cisco assice point
air-cap3602i-e-k9.
der er tale om den RG 45 stik der bliver at til den somme kommer fra min switss med PoE .de
Der er 8 ledninger i stikket og jeg har en skade på kablet og skal finde ud af om vi kan bytte rundt på 2 ledning for ikke at skulle grave en indkørsel op.
Avatar billede puren Ekspert
10. september 2022 - 10:47 #1
Ned gear den så den kun linker med 10/100Mbit og slå poe fra. så bruger den kun pin 1,2,3 og 6 ellers er det fat på skovl og spade

Men hvis du linker bygninger sammen bør du snakke med elektriker om det få nullet og jordet dem sammen også så det ikke gøres ved et stakkels Ethernet kable
Avatar billede lurup Ekspert
11. september 2022 - 10:04 #2
Tak.....