Avatar billede Peter Forsker
04. oktober 2022 - 15:10 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Pinkode på Windows 10

Hej eksperter
Jeg har en computer stående hos en ex, hun kender min pinkode til min adgang.
Jeg har nu skiftet pinkoden på denne computer jeg sidder ved her, men bliver koden så også ændret hos computeren jeg har stående hos hende ?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
04. oktober 2022 - 15:24 #1
Nej, pinkoden ligger (så vidt jeg ved) lokalt.

Men via https://account.microsoft.com/ kan du slette enheden som en enhed, du har godkendt - og så burde man ikke kunne bruge pinkoden længere.
Avatar billede falster Ekspert
04. oktober 2022 - 16:46 #2
#1 afhænger vist af, om du bruger login med Microsoft konto.

Hvis det er en lokal bruger(konto), skal den slettes på maskinen.
Avatar billede Peter Forsker
05. oktober 2022 - 10:33 #3
Tak skal i have begge 2
Jeg har været inde og slette computeren hos Microsoft, og ændret adgangskoder