Avatar billede Alexander97 Novice
11. oktober 2022 - 14:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fjern tabel format i Excel

Hej Eksperter.
Jeg har et Excel sheet, hvor jeg prøver at fjerne tabelformatet, men jeg kan ikke finde ud af hvordan. Er der en anden måde, så man undgår at lave et nyt sheet og copy paste alt over?

På forhånd tak!

Mvh Alexander
Avatar billede jens48 Ekspert
11. oktober 2022 - 14:37 #1
Til venstre for formellinjen kan du vælge den tabel du ønsker at konvertere. Når tabebellen er mærket op kan du højreklikke og vælge Convert to range. Sig ja til det, og fjern derefter borders og fill colour.
Avatar billede Alexander97 Novice
11. oktober 2022 - 14:47 #2
Hej Jens,
Mange tak for hjælpen, det hjalp. :-)