Avatar billede Klausbisgaard Praktikant
20. oktober 2022 - 14:53 Der er 5 kommentarer

Bærbar til gamle spil

Hej
Jeg vil gerne i gang med at spille gamle spil som Red Alert 3 og Championship Manager 97/98. Hvilken bærbar vil I anbefale mht ydeevne og grafikkort? Tænker ikke disse spil kræver særligt meget, men er I tvivl om, hvad jeg kan "nøjedes" med?😊
Avatar billede itolde Mester
20. oktober 2022 - 15:34 #1
Jeg bruger en gammel laptop med XP Pro til mine gamle 90'er spil.

Ingen problemer, men jeg må dog bemærke, at det ikke er actionspil og det gør måske en forskel.
Avatar billede Klausbisgaard Praktikant
20. oktober 2022 - 19:25 #2
Kan du anbefale en billig bærbar?😁
Avatar billede itolde Mester
20. oktober 2022 - 20:30 #3
Beklager, det kan jeg ikke sådan lige. Jeg købte mine på DBA, det er efterhånden en del år siden. Jeg har en Compaq med Win 7 og en Acer med XP. De kostede hhv. 500 og 350 kr. Du kan bare snuse lidt rundt på DBA og Gul&Gratis, så finder du nok en som falder i din smag.

God jagt :-)
Avatar billede J. Nielsen Ekspert
21. oktober 2022 - 20:31 #4
Prøv denne her gruppe på facebook
https://www.facebook.com/groups/1040080222670223
Retro Computere - Handel og Hygge
Avatar billede Christian Novice
24. oktober 2022 - 23:37 #5
Ellers er der mange steder som tilbyder en refurbished til billige priser. Prøv at søge efter det på Google og så kan du sammenligne med specs for de spil du gerne vil spille.