Avatar billede Lanternen Novice
12. november 2022 - 14:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Pen virker ikke?

Jeg har en Wacom Intuos S tablet, trådløs, kabling, USB.
Min pen blev væk fornylig, så jeg har derfor købt en ny: Wacom pen 2 k. Den gamle havde de ikke, men denne skulle være konvertibel.
Men jeg kan ikke få den til at virke, den lille pil der normalt ses på skærmen, er der simpelthen ikke?
Jeg har slettet Driveren, rebooted, og installeret den seneste. Det virker ikke. har også gjort noget andet, som jeg ikke kan huske, den er ikke sat til bluetooth, der står Virker ikke. Hvad skal jeg gøre?
Mvh Helle
Avatar billede jernrosen3 Forsker
13. november 2022 - 10:19 #1
På Wacoms hjemmeside ser det IKKE ud til at pen 2K er kompatibel.

Her : https://estore.wacom.com/media/sebwite/productdownloads//6/6/660857_intuos_factsheet_anpassung_2020_en_reddot_weg_screen_2.pdf
ser det ud til at det er en 4K pen Du skal bruge med Wacom Intuos S.
Avatar billede jernrosen3 Forsker
13. november 2022 - 10:46 #2
Jeg har købt en brugt intuos, der desværre var defekt.

Er det - tilfældigvis - sådan en pen Du søger ? :

https://freeimage.host/i/yO6r7e

Hvis ja kan jeg da godt undvære den - giv mig en PM så finder vi ud af noget billigt.
Avatar billede Lanternen Novice
13. november 2022 - 12:05 #3
Mange tak for svar. Jeg må ringe til firmaet i morgen og dunke dem i hovedet. Jeg håber den løser problemet.

Nej desværre er det ikke den pen, faktisk har jeg brugt den før den nuværende tablet.
Den jeg har smidt væk ser sådan ud https://i.computersalg.dk/digitalcontent/0/1669/16698140.jpg?_gl=1*1hle3ym*_ga*MTE2MDE1NjUxOC4xNjY4MDg0MjM4*_ga_ZGGGSTWSRG*MTY2ODMzNjgxMy43LjEuMTY2ODMzNjkyNS4zNS4wLjA.

Mvh
Avatar billede Lanternen Novice
13. november 2022 - 12:41 #4
Hej jernrosen, jeg har skrevet til dig og trykket OPRET. Men alt er væk!
Hvad gør jeg forkert?
Avatar billede jernrosen3 Forsker
13. november 2022 - 13:04 #5
Hvad tænker Du på?

Jeg kan da godt læse hvad Du skriver.
Avatar billede Lanternen Novice
14. november 2022 - 13:47 #6
Jeg loggede ud og ind igen og nu er den der???

Jeg ringede til Computersalg og han sagde jeg skulle bare smide pennen ud og så ville de sende pengene retur. Det var da fint nok.