Avatar billede Jørgen Andersen Seniormester
18. november 2022 - 14:56 Der er 1 kommentar

iCloud

Kan man fjerne iCloud fra iPhone så man ikke bliver begrænset til 5 gb plads til billeder?
Avatar billede INK Ekspert
18. november 2022 - 16:10 #1
Nej, du kan ikke fjerne iCloud, men kan undlade at synkronisere billeder til iCloud.
Du kan også tilkøbe mere plads, så du fortsat synkroniserer fotos til iCloud og evt. andre Apple enheder.
Du bør under alle omstændigheder sikkerhedskopiere telefonen til iCloud, så du har en kopi af eksempelvis Kontaktpersoner.
Hvis du ikke vil synkronisere fotos til iCloud, skal du gå i indstillinger, AppleID, iCloud, Fotos og her slå synkronisering fra.
Vil under alle omstændigheder foreslå du løbende sikkerhedskopier fotos på en eller anden måde.