Avatar billede nu_igen Professor
21. november 2022 - 15:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mobilpay skal opdateres

Hej. Hvad gør jeg? Jeg har mobilpay på min android telefon og på min Ipad. Hvad gør jeg helt præcist?
I er bare så gode til at hjælpe! Tak
Ingeborg
Avatar billede INK Ekspert
21. november 2022 - 16:08 #1
På din iPad går du i App Store. Trykker på det runde ikon med en person i øverste højre hjørne. Scroller ned til opdatering og siger opdater alle. Her skulle appen for MobilePay gerne stå. Alimindeligvis opdateres apps automatisk når tilsluttet oplader og wifi.
På din Android går du tilsvarende i Google Play (tror jeg det hedder). Finder MobilePay og opdaterer.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. november 2022 - 16:27 #2
Hvis din enhed er for gammel kan du ikke hente nyere versioner af mobile pay og installere på den.
Før har Android 6.0 været det system man som minimum skulle have. Har ikke lige set nogen besked på min telefon her om dette. Men bil få lige tjekke op på det.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. november 2022 - 16:39 #3
Fik også besked på min S5 Samsung. Vil prøve at se om jeg kan opdatere den. Jeg har heldigvis en nyere Samsung liggende hvis jeg ikke kan gøre det.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. november 2022 - 16:54 #4
Jeg fjernede min mobile pay og installerede på ny fra  Play Butik og jeg ser ikke meddelelse mere lige nu.