Avatar billede bme Juniormester
15. december 2022 - 15:24 Der er 2 kommentarer

Mærkelige SMS'er retur

Hej, vi har nogle venner i Tyskland, forleden SMS jeg til dem, og fik en SMS retur, der kun bestod af kinesiske/japanske tegn?

Jeg SMS'ede retur og den SMS fik de aldrig?

Jeg har iPhone og det har de også, det er lidt spooky.

mvh
Avatar billede claes57 Ekspert
15. december 2022 - 19:35 #1
det er ikke pga iphone, men opsætningen. Har i sat jeres lokalitet til danmark / tyskland og valgt sprog, så det passer? Hvis fx du har valgt ikke at dele lokalitet, så ved modtagers telefon ikke, hvad den skal oversætte fra, og så går det galt.
Avatar billede bme Juniormester
15. december 2022 - 22:10 #2
Hej Claes
Ja nu spørger jeg "åndsvagt" hvordan kan jeg se hvordan jeg har opsat lokalitet?