Avatar billede huddie Professor
16. december 2022 - 13:13 Der er 1 løsning

Flytte G-mail standart status til en anden G-mail konto

Hej Eksperter,

Når jeg åbner G-mail, så popper en gammel G-mail konto op ,som jeg ikke har brugt i et par år nu, op.
Inden jeg kørte en virus scanning m.m. af min PC, så popper den op i stedet for den jeg bruger nu.

Så hvordan gør jeg den forrige til standart i stedet for og eventuelt nedlægger den anden som jeg reelt ikke bruger mere?
Det er irriterende at nå jeg kommer ind på den gamle, så skal jeg skifte konto/klikke mig hen på den anden G-mail konto for at komme ind på den.

På forhånd tak for hjælpen.

Med venlig hilsen
Huddie
Avatar billede kurt54 Ekspert
16. december 2022 - 15:09 #1
Gå på google.dk og log kontoen ud - log derefter den ønskede ind- øverst til højre finder du punktet -nok en grøn cirkel med første bogstav for din google-konto.