Avatar billede nu_igen Professor
31. januar 2023 - 18:07 Der er 3 kommentarer

Gmail ikon på proceslinje i win 10

Min mand vil gerne have hurtig adgang til sin Gmail, så den ligger på proceslinjen. Jeg har fulgt  denne vejledning
https://teknikalt.dk/11782/gmail-i-separat-vindue-paa-computeren/
Resultatet blev at jeg ved højreklik på GOOGLE CHROME ikoner på proceslinjen får flere apps frem, blandt andet et link til Gmail vinduet.
Er det ikke muligt at få et enkeltstående Mail ikon på proceslinjen?
Hvad gør jeg forkert, eller er det Win 10 der ikke gider?
Ingeborg
Avatar billede poko1 Ekspert
31. januar 2023 - 18:42 #1
https://ibb.co/VNmKwQj
Tryk på de 3 små prikker oppe til højre gå ned til Flere Værktøjer vælg opret genvej så kommer den til skrivebordet! træk den ned på Proceslinjen Husk at vælge fastgør
Avatar billede poko1 Ekspert
31. januar 2023 - 18:49 #2
Glemte denne!
https://ibb.co/mTJbPLN
Avatar billede nu_igen Professor
Skrevet i går kl. 09:19 #3
#2 Det er så her ved dit link at jeg står af. Min mand skal ikke overdænges med annoncer.
"Dine personoplysninger behandles, og oplysninger fra din enhed (cookies, unikke id'er og andre enhedsdata) kan gemmes af, tilgås af og deles med 136 TCF-leverandører og 62 annonce partnere eller bruges specifikt af dette website eller denne app.

Nogle leverandører behandler muligvis dine personoplysninger baseret på legitim interesse, hvilket du kan modsige dig ved at administrere dine indstillinger nedenfor. Se nederst på denne side eller i vores privatpolitik, hvor du kan finde et link til at trække dit samtykke tilbage."

I overført forstand  beder jeg om 1 "kartoffel" ikke et vognlæs.😖