Avatar billede Trez Seniormester
02. februar 2023 - 14:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Reset bruger efter reboot

Hej eksperter

er det muligt i Windows 11, at nulstille en brugerprofil når brugeren logger ud eller maskinen rebootes?

Har seks maskiner som skal bruges af gæster i huset, men at have dem ind forbi og nulstilles hver gang der har været nogen forbi er lidt en no go.
Avatar billede claes57 Ekspert
02. februar 2023 - 16:31 #1
Man burde kunne køre et script, der kopiere en gemt profil ind og overskriver gæste-profilen under opstart af windows. Det primære er nok, at du skal have en nulstillet profil gemt et sted, så du har nogle filer, der blot overskriver andet på den konto før bruger kan logge på.
Avatar billede Trez Seniormester
02. februar 2023 - 19:35 #2
Tak Claes, det må blive løsningen.
Avatar billede densortehingst Seniormester
04. februar 2023 - 16:13 #3
Dårlig løsning :)
Hvis du bruger programmet deepfreeze, så bliver maskinen nulstillet hver gang den genstartes.
Du kan ikke engang mærke på maskinen, at det ligger der. Hvis du kun genskaber brugerprofilen, så vil man jo stadig kunne lægge (fortrolige) oplysninger i c:\ eller andre steder.