Avatar billede Lars8960 Mester
16. februar 2023 - 17:36 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

kopi af anden mailadresse i separat mappe

Jeg modtager kopi af en slægtnings indkommende mails. Dem vil jeg gerne adskille fra mine egne mails. Jeg anvender 0utlook2007.
Kan jeg oprette en mappe  eller lignende og så få mails fra slægtningen automatisk lagt deri?
Avatar billede Peter Guru
16. februar 2023 - 21:10 #1
Kan du ikke bare lave en regel der flytter disse mails til en undermappe til indbakken  når de modtages?
Avatar billede Lars8960 Mester
16. februar 2023 - 22:12 #2
Tak. Det vil jeg prøve. Hvis jeg kan finde ud af at lave en regel 🤕
Avatar billede kurtba Ekspert
16. februar 2023 - 22:34 #3
I outlook plejer det at være således, at man højreklikker på den mail, som man vil oprette en regel ud fra.
Så vil en af mulighederne være opret regel eller noget lignende.
Avatar billede Peter Guru
17. februar 2023 - 08:49 #4
Højreklik på indbakken og opret først en undermappe. Hvis du har en af mails liggende som du ønsker at flytte så højreklik på den og vælg under Regler > Opret regel > vælg de betingelser du ønsker og vælg flyt til den nye mappe. Herefter burde det gå helt af sig selv.
Avatar billede Lars8960 Mester
17. februar 2023 - 10:23 #5
Tak Peter. Du er en rigtig professor! Jeg har oprettet en regel og får hermed mine "fremmede" mails ned i en mappe.