Avatar billede jcr18 Professor
24. februar 2023 - 17:41 Der er 3 kommentarer

screen recorder program

Hej. Jeg har brug for et optager program der kan optage mine 4 skærme på `en gang.
Itop - bandicam m.fl. kan kun optage en enkelt skærm af gangen så desværre må jeg jagte en anden løsning.
Kender I nogen?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
24. februar 2023 - 18:01 #1
Jeg er rigtig glad for https://apps.microsoft.com/store/detail/screen-recorder-pro-for-win10/9N27GQ6MLS5S?hl=da-dk&gl=dk&cid=msft_web_chart&SilentAuth=1&wa=wsignin1.0

Jeg ved ikke om den virker på 4 skærme - sådan et testsetup har jeg desværre ikke, men da man kan "frihånds" markere det område der skal optages, vil jeg tro den kan...
Avatar billede jcr18 Professor
24. februar 2023 - 18:34 #2
Hej. Ja, nu du nævner frihåndsmarkering, kommer jeg egentlig til at tænke på, at det kan jeg faktisk også  med omtalte programmer  så det vil jeg afprøve (igen). Håber ikke det jeg skal se bliver alt for småt.
Takker foreløbig.
Avatar billede jcr18 Professor
24. februar 2023 - 18:48 #3
Har lige afprøvet dit link. Den kan desværre ikke afspille formatet da jeg prøvede at optage 3 skærme.