Avatar billede valby Ekspert
08. marts 2023 - 13:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Videodownloader Ultimate

Jeg kører videodownloader Ultimate, og har gjort det i årevis.
Men nu blokerer noget i programmer for, at jeg kan komme på internettet.
Den del hedder "videodownloader_cert, " Lukker jeg programmet ned, kører nettet igen. Jeg har kørt med Malwarebyte pro, som ikke fandt noget snavs.
Jeg kører med Windows 11 Home.
Avatar billede valby Ekspert
08. marts 2023 - 13:17 #1
Det lykkedes mig, at få en opdatering af ultimate. Så jeg kom på nettet igen.
Avatar billede ErikHg Ekspert
08. marts 2023 - 13:39 #2
Godt det lykkedes - husk lige at markere indlæget som løst :-)
Avatar billede valby Ekspert
08. marts 2023 - 13:54 #3
Den kommer her :-) Jeg tror de på Ultimate, har lavet en fejlopdatering, som de nu har rettet. Heldigvis, for det er faktisk et godt program - også til Podcast.