Avatar billede Jette Novice
30. marts 2023 - 11:40 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Google Home

Jeg har fået installeret et nyt modem og det virker upåklageligt. Jeg kan desværre ikke mere komme igennem til min Chrome Cast. Når jeg går ind på Google Home, så vil,den have en adgangskode? Det har jeg aldrig har brug for med mit gamle modem. Hvordan får jeg fat i adgangskoden. Jeg har prøvet at afinstallere Google Home og så installeret den igen med håb om at kunne oprette mig påny med en ny adgangskode men ak det kan ikke lade sig gøre. Nogen,som har et bud på hvad jeg kan gøre?
Avatar billede INK Ekspert
30. marts 2023 - 11:49 #1
Du skal nulstille din Chromecast og genindstille den til dit nye wifi netværk.
Avatar billede Jette Novice
30. marts 2023 - 11:59 #2
Jeg har nulstillet den og fået kontakt med mit nye netværk men Google Home vil have en adgangskode? Hvilket jeg ikke har og aldrig har haft
Avatar billede INK Ekspert
30. marts 2023 - 12:17 #3
Kan det være adgangskoden til din Google konto? Eller en kode, der vises på tv-skærmen?
Formoder du følger den anvisning, der gælder for din version af Google Chromecast.https://support.google.com/chromecast/answer/2998456?hl=da&co=GENIE.Platform%3DAndroid

Har ikke flere bud.
Avatar billede ebea Ekspert
30. marts 2023 - 12:24 #4
Når du åbner din Google Home App, så oppe i øverste højre hjørne, kan du se din profil (rund cirkel).
Klik på denne, og i næste billede klik på "Administrer din Google-konto"
Inde i denne, klikker du på "Personlige oplysninger" (toppen af billedet).
Og derinde, scroller du så et godt stykke ned, indtil du ser "Adgangskode".
Ud for den, ser du en > markering i højre side. Klik på den, som dernæst åbner Google, og beder om en adgangskode. Tryk på "Næste" (Blå felt), ud for "Har du glemt din adgangskode".
Hvis din adgangskode nu er gemt på din tlf. vil den gamle kode vises, og du kan nu skrive en ny kode, som du skal huske at gemme.

Hvis din gamle kode ikke fremkommer, skal du videre til næste trin, hvor du skal resette dit password hos Google, som vil sende dig info, til din registrerede mail.

Prøv dette først!
Avatar billede Jette Novice
30. marts 2023 - 12:46 #5
Tak for de gode råd som jeg vil følge
Avatar billede Jette Novice
30. marts 2023 - 13:28 #6
Ebea tak for rådet. Nu fungerer det😀
Avatar billede ebea Ekspert
30. marts 2023 - 13:41 #7
#6 - Du er velkommen.  ja, men så “kører det” 😊. Husk at lukke spørgsmålet